Dag 134 las herrerias – O Chebreiro

Vandaag makkelijk gewoon maar 8 km alleen omhoog och dat ben ik ook al wel gewent. Gaan weer lekker de bergen in en dan goed omhoog alleen maar klimmen.

Niet veel te vertellen alleen we passeren de grens met galicia. Vind het nu al een van de mooiste provincies van Spanje. 

In het mooie plaatsje O Cebreiro slaapril ik in de municipal albergue eentje met meer dan 100 bedden.zet mijn rugzak neer vlakbij de deur. Begint een spanjaard moeilijk te doen, versta hem echt niet. Oostindies doof heet dat geloof ik jemig wat doet die man moeilijk. Er zijn genoeg bedden maar moet van hem netjes de rugzak in lijn zetten met de andere rugzakken. Sukkel. Ach doe het maar dan is tie rustig en heeft tie misschien het camino gevoel weer.

Samen met een fransman maak ik grapjes dat vind hij dan ook weer niet leuk. Zucht.

De padre van de Mexicanen laat ons voor omdat ze als groep naar binnen willen en dan sta ik vlakbij de spanjaard, ik grijns nog een keer vriendelijk naar hem.

Nu zegt hij dus helemaal niets meer tegen mij.😂

  Lekker  vroeg naar bed.

Althans er even weer uit voor een foto van de ondergaande zon. Fransman maakt me daar op attent.

 

Geef een reactie

