Dag 136 Triacastela – casa barbadelo

Vandaag kies ik voor de lange route, de meeste pelgrims nemen de korte.

Ik wil langs het klooster Samos zo dat word dus 25 km vandaag als het goed is.

Na Samos komen de routes weer bij mekaar en echt stampvol met mensen.

Heimwee naar Frankrijk waar je bijna niemand tegen komt.

Maar goed wou zelf de camino Fransis doen. 

De Fransman die ik gisteren even streng heb toegesproken heeft toch wat geleerd.

Nu luistert hij naar zijn hond en gaat het beter met de hond.

Ga iets verder dan sarria. Komt beter uit met de aankomst in Santiago.

Mijn oude groep ligt uit mekaar blijkt dat er 3 achter mij zitten en 2 voor mij. Och misschien komen we tegelijk aan.

Slaap in casa barbadelo met zwembad waar ik geen gebruik van maak, komen laat aan.

Geef een reactie

