Dag 137 casa Barbadelo – Gonzar

Mij bevalt Galicia beter dan de rest van de camino Francis ook al was de meseta ook wel mooi maar die kon soms behoorlijk lang langs de snelweg gaan.

Tis druk grote groepen mexicanen en ook groep Spaanse scholieren maakt het druk voor mij uit, maar toch heeft een roodborstje tot 3 keer toe tijd om voor me uit te hoppen. Vol in zicht. Zucht mooi is dat even weer alleen met zo’n mooi vogeltje alleen voor mij Dank je vogeltje.

Zie onderweg een groepje foto’s aan het maken ik kruip ertussen door geen zin aan drukte. Maar de Duitse fietser die bij ons sliep roept me met de vraagvormen hij ook van mij een foto moet maken.

Oeps das de 100 km paal bijna zo langs gelopen. Dankbaar zeg ik graag.


Iemand op facebook zegt dat ik te hard ga en moet genieten maar ga juist langzaam en geniet ook echt wel en dan ook van de kleine dingen. Soms springt mij de tranen in de ogen zoals ook met het roodborstje.

De maissilo’s zijn er hier ook veel.

Op weg naar Gonzar loop ik alleen groep loopt verspreid achter mij.

Met nog 2 km te gaan word het tijd voor een euh 1 biertje? Nee paar meer 😁

Even een selfie.

Elke keer komt er eentje bij die bier geeft ach het moet kunnen.

In de albergue mag ik weer doktertje spelen.

Ben boos op Christine die heeft haar voet niet goed verzorgt en er dreigt een infectie terwijl ik haar heb gewaarschuwd.

Maar goed wond open gemaakt en gezuiverd daarna in zout water  zuiveren.

Als dat morgen niet helpt dan naar de Dokter.

A manna. 

Een gedachte over “Dag 137 casa Barbadelo – Gonzar

  1. Hey Henk, hier de jongeman die je veel eerder zag te Postel. Ik zie dat je er bijna bent. Zou het kunnen dat je veranderd bent door de tocht. En dan bedoel ik niet (enkel) fysiek.? Veel sterkte-groeten! En geniet van de laatste 100 (in stilte?).

    Like

Geef een reactie

