Dag 139 casanova – Arzua

Berichten vanaf nu duren wat langer ga nu in alle rust het laatste stuk doen nog even vol genieten van Spanje. 

Tot gauw.

Vandaag naar Arzua gelopen, wilde geen lange afstanden lopen en in alle rust zaterdag aankomen. Had van Camino Frans gehoord dat ik eerst nog moest biechten voordat ik Santiago inga, zodat ik schoon en met mijn zonden vergeven, de stad binnen ga. Hoe los ik dat op. In arzua kom ik 1 van de Mexicanen tegen die in een groep lopen en dacht kan wel aan de Padre vragen of die mij de biecht af wil nemen. En inderdaad hij wilde dat wel doen maar vooraf wilde hij een gesprek hebben want hij wist dat ik protestant ben.

En na het gesprek ging hij accoord. 

Zo nu kan ik Santiago binnen.

6 gedachtes over “Dag 139 casanova – Arzua

  1. Neem alle rust. Neem veel rust. Geniet van De Tocht, het nu.

    Het gaat om vandaag, en alleen deze dag.

    Je doet het geweldig en ik ben blij en dankbaar wat je met me deelt.

    Liefs, fijne avond, Pauline

    Liked by 1 persoon

  2. Henk, duik maar lekker het laatste stukje de media stilte in. We horen het later wel. Je bent in de stilte begonnen en dit beviel je goed. Probeer het, binnen de mogelijkheden, af te ronden op een manier die helemaal bij je past. Iedereen heeft daar vast begrip voor. Warme groet, Ingeborg

    Liked by 1 persoon

  3. Hi Peregrino,
    Ga je eigen weg op jouw manier, zoals je steeds deed, daar past een afronding op jouw eigen wijze perfect bij. Een vraag.. wil je voor mij mee genieten 🙂 Dank alvast voor je verhalen en dat ik zo mee mocht “lopen” We keep in touch, maar dat is voor later.

    Liked by 1 persoon

  4. Hallo Henk,

    Begreep vanmiddag tijdens mijn wekelijkse bezoekje aan de snackbar dat je Santiago inmiddels hebt bereikt en nog even naar het eind van de wereld gaat. Diep respect en bewondering voor deze prestatie! Nog veel plezier de komende dagen en een goede terugreis toegewenst.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

