Dag 142 Santiago

Vandaag heb ik de stad bekeken eerst de mis gevolgd. En wat ansichtkaarten verstuurd. Daarna gebeden voor mensen die ik onderweg heb ontmoet en die graag wilden dat ik voor hen zou bidden. Ook mensen van Nederland waar ik graag voor wil bidden omdat ze dat nodig hebben. Zoals voor Noan Kloeke. 


Links van me zie ik Jan uit Franeker tegen de muur aanstaan, die ook de hele tocht vanuit Nederland heeft gedaan. Die met het oranje shirt.

En daarna de stad in, eerst naar de huiskamer.

Ans en Bert heten me welkom die zijn er twee weken om pelgrims te ontvangen.

En daar zitten Andre en Monique die ook aangekomen zijn en die hebben ook vanuit Nederland gelopen.

Even bijgepraat en daarna naar het plein om een goede foto te maken van mij op het plein.

Daarna de stad in en terrasje pakken nog wat live muziek. En dan is het alweer tijd om naar bed te gaan want morgen ga ik weer verder.

Geef een reactie

