Dag 143 tot 145 Santiago – Finistera 

Ja plein is helemaal leeg op de schoonmakers na. Heb weinig aandacht meer voor mijn omgeving zit ook regelmatig onderweg te denken ik pak een bus.

Loop met 2 Franse dames Sandriele en Maryline.

Heb nog een belofte dat ik crêpes zou bakken voor hun.

En dat heb ik dus ook gedaan toch maar niet de bus gepakt de eerste dag.

Best wel een mooie omgeving weer onderweg.

Van deze man nog een mooie ezelstempel gekregen. 

En na een dag van 35 km ligt daar Finistera in de verte.

Lekker door het water en nog even rust voordat ik naar het dorp toeloop.

S’avonds nog richting Faro naar km paal 0.000 en naar de zonsondergang kijken met een glas champagne. 

En dan terug omlaag lopen en dan ff een blessure krijgen aan mijn voet, waar ik dus twee weken al last van heb.3300 km lopen en dan geen erge blessure krijgen en dan de laatste dag nog even gauw eente aan de voet krijgen.

Nou dit was mijn pelgrimstocht en avontuur en heb er ontzettend van genoten.  Aan mijn volgers en medepelgrims nog een groet en heel erg bedankt voor de support en hulp en steun die ik onderweg mocht krijgen en aan de overnachteningsplekken ook nog een bedankje voor de altijd goede ontvangsten die ik mocht krijgen. 

En maybe tot een volgende keer.

6 gedachtes over “Dag 143 tot 145 Santiago – Finistera 

  1. Je bent er. Wat een tocht, wat een avonturen. Hoop dat je daar nog even kunt nagenieten. Word je opgehaald? Hoe nu verder?

    Ik heb zo met je meegeleefd. Hoop dat we elkaar ergens in de toekomst even kunnen zien en kleppen enz.

    Lieve, groetjes,

    Pauline

    Like

  2. Beste Henk,

    Wat een tocht, wat een ontmoetingen, wat een confrontatie, en wat een devotie, je komt niet voor niets uit Zwolle (broeders des gemenen levens, toch?) Jongstleden april hebben we elkaar maar even ontmoet in Vezelay bij het onderkomen van de zusters. Jij ging via le Puy en ik via Nevers en in etappes. Sinds begin mei heb ik je regelmatig gevolgd. Je bent een mooi en moedig mens! Houd dat vast in Zwolle!
    Hartelijke groet van Hanny van der Stelt

    Like

  3. Beste Pelgrim Henk,
    Mooi Henk, dankjewel dat ik met je mee heb mogen reizen met je geweldige verhalen! Ik heb er van genoten! Nu thuis landen, bijkomen….die ervaring neemt niemand je meer af, ik ben er nog elke dag mee bezig én ben al meer als een jaar thuis.

    Caminogroet van Pylger Andrys

    Liked by 1 persoon

  4. Ha Henk,
    Fijn om toch nog even de voltooiing van je tocht mee te kunnen/mogen maken, ook al ben je al weer “op honk” Heerlijk was het om met je onderweg te zijn!! En een leuke herinnering (ook één die minder was, je weet wel) aan je overnachting hier!
    Neem de tijd om te landen en te herstellen van je blesssure! We keep in touch! Hartegroet Elisabeth

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

