Dag 129 hospital de orbigo – astorga

Even een foto voor ik wegga.

In het dorp,,,,, zie ik een man en vrouw iets plukken dus even mijn gebarentaal gebruikt en ja ik mocht ook plukken. Frambozen jammie.

Een fijne dag verder met lopen wel weer rechte stukken. Dan kom ik bij de plek van David. Heb dat al langs zien komen via Facebook. Met een luchtfoto.


Nieuwe schoenen zoeken. Maar waar is de outdoor zaak ?? Gevonden lol kan niet missen. Ed de duitser gaat met me mee hij weet wat meer van schoenen dan ik.

Geen fijne schoenen te vinden, de man uit de outdoorwinkel zegt neem sandalen dat is mijn advies en geprobeerd en nu loop ik op sandalen.

Marco de Italiaan helpt me mee met de maaltijd. Ik wil risotto makenhij maakt er gelijk een wedstrijd van met de Italiaanse groep. Nou dat is makkelijk die koken elke dag pasta. En als we gaan eten blijkt dat we genoeg hebben dus mensen uitgenodigd.blijkt dat er een zanger en zangeres bij zit. Dus live muziek aan tafel. En mooi dat de dame zingt en de heer speelt mooie muziek. Dus we winnen met glans van de italiaanse groep.

Volgende keer samen koken stel ik voor aan hun.

2 gedachtes over “Dag 129 hospital de orbigo – astorga

  1. Mmm, iedereen heeft een bordje vol, behalve jij, maar ik vertrouw erop dat dat goedkomt.

    Van welke reus is die bepakking?

    Fijn, je schoenen. Ik vertrouw erop dat dat helpt voor je arme geblaarde voetjes

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie